15 mei 2012

1 jaar bestaan + Give-away !!


Yeeeeaah, mijn blog bestaat 1 jaar. 
Ik heb nu 43 volgers op GFC en bijna 10.000 views ! :D 
Daarom heb ik een give-away voor je jullie gemaakt. 
Omdat jullie van die trouwe volgers zijn.
voor het eerst heb ik zelf een filmpje gemaakt voor mijn blog. 
Daar staat wat voor spulletjes er in de give-away zitten. 
Het spijt me voor Belgische meisjes. Deze give-away is helaas alleen voor meisjes uit Nederland. Sorry. :(

Wat moet je doen om mee te doen aan de give-away, dit is bij elkaar al +1 .
  • Volg mij met GFC of Bloglovin
  • Laat je email adres achter in een reactie, zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt. 
Wat mag je doen voor extra stemmen?
  • Volg mij op twitter en tweet dit: "Ik doe mee met de give-away van @_VASSHAPPENiN en jij? www.blogitwithmarit.blogspot.com" (+1)
  • Like deze post op Bloglovin (+1)
  • Schrijf een post over mijn give-away of zet hem in je sidebar (+1)
In totaal zijn er dus 4 punten te halen.
De give-away duurt tot 31 mei, dan zal 1 juni de winnaar bekend worden gemaakt. 

Veel succes iedereen .
xMaarit.

7 opmerkingen:

  1. Super hoor meid! gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Ik moet nog heel lang tot mijn blog een jaar oud is! kan niet wachten!
    X Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haai ! (:
    gefeliciteerd meid, en wat heb je een rustgevende stem! :o
    ik doe mee! ik follow je op GFC en bloglovin' :3
    mijn email adres is sammesaar@gmail.com :3
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke give away, en gefeliciteerd!
    Ik doe mee, ik volg je al via GFC en mijn mail is; beautyandmylife@gmail.com

    Liefs Tessa,
    www.beautyandmylifex.blogspot.com
    Youtubekanaal; Beautyandmylife

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ik doe graag mee en volg je vanaf nu via bloglovin & like dit artikel. Mijn email adres is Safannah@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke give-away ;D Het filmpje is fantastisch =]

    Ik volgde je al op GFC en bloglovin =]
    Mijn email heb je al maar goed: channah_cherelle@hotmail.com
    Ik volg je en ga nu "Ik doe mee met de give-away van @_VASSHAPPENiN en jij? www.blogitwithmarit.blogspot.com" (+1)
    tweeten ^^ DONE!
    Doe de post in de side bar zometeen, en ga hierna meteen deze post liken (K)
    Succes met de give-away ;D
    Rachelle gaat ook nog meedoen

    xoxo Channah ;D

    BeantwoordenVerwijderen